Subject: FW: Seisukohtade väljastamise taotlus, Mardi
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 08:40:02 +0300

From: Green Estonia <[email-masked]>
Sent: Monday, August 26, 2024 3:40 PM
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Subject: Re: Seisukohtade väljastamise taotlus, Mardi

Tere!

Uurin veelkord Transpordiameti seisukohta Jälgimäe külas asuva Mardi 
kinnistu (71801:001:0218) kohta.

Saku valla uue üldplaneeringuga on sinna ette nähtud osaliselt äri-ja 
tootmismaa (pilt manuses) ja mitte varasemalt plaanis olnud täiendavaid 
mahasõite.

Kas Transpordiameti poole pealt oleks ka nüüd roheline tuli ja saaksime 
minna detailplaneeringuga edasi, et krundile tehas püstitada?

Ette tänades

Avo Kivimaa

Green Estonia OÜ

5106223

Kontakt Hans Keskrand (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 7. 
detsember 2022 kell 13:26:

Tere

Vastan Teie kirjale selgitavas vormis.

Vastavalt planeerimisseadusele on detailplaneeringu korraldajaks kohalik 
omavalitsus, kes kaasab vajadusel menetlusse asjasse puutuvad osapooles (sh 
riigiasutused). Transpordiamet tegeleb detailplaneeringuga seotud menetluste 
läbi viimisega planeeringu korraldaja haldusmenetluse läbiviimise 
toimingutest lähtuvalt.

Transpordiamet on planeeringu seisukoha väljendanud 07.10.2022 kirjas nr 
7.2-2/22/20298-2 ning jääme antud seisukoha juurde.

Lugupidamisega

Hans Keskrand

Peaspetsialist

Projekteerimise osakonna taristu kooskõlastuste üksus

+372 59 819 102

Teelise 4 | 10916 Tallinn |Transpordiamet <https://www.transpordiamet.ee/>

Saatja: Green Estonia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Wednesday, 30 November 2022 17:33
Adressaat: Hans Keskrand <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Seisukohtade väljastamise taotlus, Mardi

Tere!

Saadan seisukohtade väljastamise taotluse Mardi kinnistu kohta.

Lugupidamisega,

Avo Kivimaa

Green Estonia OÜ

5106223